اینتر برد ولی صعود نکرد

اینتر برد ولی صعود نکرد




 

 


اینتر برد ولی صعود نکرد


تاریخ : چهارشنبه ،
24 اسفند 1390

گل دقيقه 92 براندائو المپيک مارسي را به مرحله يک‌چهارم نهايي ليگ قهرمانان فرستاد و اينتر را حذف کرد، و پنالتي دقيقه 96 جيامپائولو پاتزيني هم فايده‌اي براي اينتر نداشت.


اینتر که در بازی رفت یک بر صفر باخته بود در ده دقیقه ابتدایی دو موقعیت عالی را از دست داد. ابتدا وسلی اسنایدر ضربه‌اش را در شرایطی عالی مستقیما به سمت استیو مانداندا، دروازه‌بان مارسی زد و سپس دیه‌گو میلیتو در حالی که از فاصله سه‌متری می‌توانست با ضربه سر گل بزند تصمیم گرفت توپ را با سینه کنترل کند!

اینتر در نیمه دوم تلاش بسیاری کرد تا باخت دیدار رفت را جبران کند و در نهایت در دقیقه 75 به گل رسید. کرنر بازیکنان اینتر به خوبی دفع نشد و میلیتو در شلوغی محوطه جریمه توپ را به تور دروازه مارسی رساند.

اینتر تلاش کرد گل دوم را هم بزند تا کار به وقت اضافی کشیده نشود، اما در دقیقه 92 دروازه‌اش را بازشده دید. پاس بلند و خوش‌بینانه مانداندا به براندائو تازه‌وارد رسید و او از ضعف دفاعی اینتر بهره برد و گل زد. گل دیدار رفت مارسی هم در دقیقه 93 زده شده بود.

اینتر که نیاز به دو گل داشت دست به حملات گسترده زد تا در لحظات باقی‌مانده کاری از پیش ببرد. مانداندا، دروازه‌بان مارسی در دقیقه 93 به دلیل انجام خطای پنالتی با کارت زرد دوم اخراج شد. جنارو براچیلیانو به جای آندره آیو به زمین مسابقه آمد تا اولین بازی خود در لیگ قهرمانان را انجام دهد، و هرچند ضربه پنالتی پاتزینی در دقیقه 96 به گل تبدیل شد، اما اینتر حتی فرصت آن را نیافت که پس از این گل کاری انجام دهد.

در نهایت مارسی با وجود این باخت به دور بعد رسید.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل